قوانین و شرایط

روش های پرداخت

روش پرداخت
از طریق پرداخت آنلاین می‌توانید نسبت به پرداخت وجه اقدام فرمایید.

روش های ارسال کالا

روش ارسال کالا در ارومیه

ارسال سفارش در شهر ارومیه در روز های غیر تعطیل توسط پیک انجام میگیرد
کلیه سفارشات از شهر های دیگر در روز های غیر تعطیل توسط یکی از گزینه های زیر به انتخاب مشتری صورت میگیرد
 تیپاکس، پست.

توجه مهم: مسئولیت فروشگاه صرفاً تحویل سفارش بصورت صحیح و سالم و در حداقل بازه زمانی به شرکت پست و ارسال کد پیگیری برای مشتری می‌باشد و فروشگاه مسئولیتی در قبال تاخیر در ارسال آن توسط اداره پست را ندارد. اما هزینه ارسال سفارش به عهده مشتری عزیز خواهد بود.

نحوه ثبت سفارش

نحوه ثبت سفارش
مشتریان محترم فروشگاه بهتا می توانند از طریق( تماس تلفنی با بخش فروش، اینستاگرام و یا از طریق سایت) سفارش خود را ثبت کنند
تماس تلفنی :09900199240
اینستاگرام :behtawestco
سایت:www.behtawest.ir

پیگیری سفارشات

اگر سوالی درباره سفارشم داشته باشم، چطور می‌توانم آن را پیگیری کنم؟
بعد از ثبت سفارش، از طریق تماس تلفنی، ایمیل و پاسخگوی سوالات شما درباره وضعیت سفارش، مراحل ارسال، رویه مرجوعی و… است.
شماره تماس با پشتیبانی: 09900199240
ایمیل فروشگاه بهتا: info@behtawest.ir

بعد از نهایی شدن سفارش، کالاها چه زمانی به دستم می‌رسند؟
مدت زمان تحویل برای سفارش های مختلف بین 3 الی 7 روز کاری خواهد بود. (در برخی از موارد به دلیل تاخیر شرکت‌های ارسال کالا ممکن است زمان تحویل طولانی‌تر شود)

چطور می‌توانم تاخیر در تحویل سفارش را پیگیری کنم؟

اگر کالا در زمان مشخص‌شده، به شما تحویل داده نشد، از طریق تماس تلفنی، ایمیل و پشتیبانی فروشگاه را در جریان قرار دهید تا پیگیری‌های لازم انجام شود.

شماره تماس با پشتیبانی: 09900199240

آیا فروشگاه بهتا برای سفارش من صورت‌حساب فیزیکی ارسال می‌کند؟

خیر، با هدف کمک به حفظ محیط زیست و مصرف کمتر کاغذ، در شرکت دنیز صورت‌حساب فیزیکی صادر نمی‌شود. شما می‌توانید صورت‌حساب سفارشتان را به صورت آنلاین در حساب کاربری خود ببینید.

ضمانت و بازگشت کالا

همه سفارش‌های شما از فروشگاه بهتا ضمانت 7 روزه بازگشت دارند. شما می‌توانید کالاهای خریداری‌شده از فروشگاه بهتا را طبق رویه‌های بازگشت کالا به علت‌هایی مثل ایراد فنی یا ظاهری و مغایرت محصول، مرجوع کنید.

ایراد فنی

کالا در صورت تایید ایراد از سوی کارشناس فنی فروشگاه بهتا، تا 7 روز بعد از تحویل به مشتری قابل‌ بازگشت هستند.

ایراد ظاهری

برای گزارش ایراد ظاهری کالای خریداری‌شده، حتما باید تا ۲۴ ساعت پس از دریافت کالا اقدام کنید و پس از این بازه، امکان ارسال درخواست مرجوعی وجود ندارد.

مغایرت

مرجوع کردن کالا به علت مغایرت، در صورتی امکان‌پذیر است که کالا از نظر مشخصات فیزیکی یا فنی با اطلاعات وب‌سایت مغایرت داشته باشد. به این معنا که کالای خریداری‌شده مشخصاتی متفاوت با اطلاعات درج‌شده در جدول مشخصات فروشگاه بهتا داشته باشد.

برای درخواست مرجوعی کالاها توجه داشته باشید:

* کالا باید در شرایط اولیه باشد و لیبل روی کالا حفظ شده باشد.

* برای بازگشت کالاها، قرار گرفتن کالا در جعبه و بسته‌بندی اصلی خود الزامی است.

* کالاهایی که به دلیل عدم استفاده صحیح کاربر آسیب (ظاهری یا فنی) می‌بینند، شامل رویه‌های مرجوعی فروشگاه بهتا نمی‌شوند.

ضمانت کالا
تمامی دستگاه‌های تصفیه هوا با توجه به مدل آن شامل 12 یا 18 ماه گارانتی هستند. فیلترهای دستگاه تصفیه هوا و فیلترهای کابین خودرو دارای ضمانت سلامت فیزیکی هستند.